Cristin-resultat-ID: 1736263
Sist endret: 31. oktober 2019 10:55
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019

Schooling, educational technology and teachers’ everyday practice in Norway

Bidragsytere:
  • Rune Johan Krumsvik og
  • Øystein Olav Skaar

Bok

Oxford Research Encyclopedia of Education
ISBN:
  • 9780190264093

Utgiver

Oxford University Press
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
ISBN:
  • 9780190264093

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Schooling, educational technology and teachers’ everyday practice in Norway

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Rune Johan Krumsvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen

Øystein Olav Skaar

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk – Lillehammer ved Høgskolen i Innlandet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Oxford Research Encyclopedia of Education.

Noblit, George W.. 2019, Oxford University Press. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1