Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1738591
Sist endret:
12. november 2019, 11:51
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019
Bidirectionality in self-regulation and academic skills in play-based early childhood education
Dieuwer ten Braak
Ingunn Størksen
Thormod Idsøe
og
Megan McClelland
Tidsskrift
Tidsskrift
Journal of Applied Developmental Psychology
ISSN 0193-3973
e-ISSN 1873-7900
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Volum: 65
Sider: 1 - 11
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1016/j.appdev.2019.101064
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85073007121
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Bidirectionality in self-regulation and academic skills in play-based early childhood education
Bidragsytere
Bidragsytere
Dieuwer Ten Braak
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Dieuwer ten Braak
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Ingunn Størksen
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Thormod Idsøe
Forfatter
ved NUBU – Nasjonalt utviklingssenter for barn og unge
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Megan McClelland
Forfatter
ved Oregon State University
1
-
4
av
4