Cristin-resultat-ID: 1738591
Sist endret: 12. november 2019, 11:51
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019

Bidirectionality in self-regulation and academic skills in play-based early childhood education

Bidragsytere:
  • Dieuwer ten Braak
  • Ingunn Størksen
  • Thormod Idsøe og
  • Megan McClelland

Tidsskrift

Journal of Applied Developmental Psychology
ISSN 0193-3973
e-ISSN 1873-7900
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Volum: 65
Sider: 1 - 11

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85073007121

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Bidirectionality in self-regulation and academic skills in play-based early childhood education

Bidragsytere

Dieuwer Ten Braak

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Dieuwer ten Braak
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Aktiv cristin-person

Ingunn Størksen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Thormod Idsøe

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved NUBU – Nasjonalt utviklingssenter for barn og unge
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Megan McClelland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Oregon State University
1 - 4 av 4