Cristin-resultat-ID: 1744672
Sist endret: 6. november 2019 16:13
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019

Designing for productive feedback: an analysis of two undergraduate courses in biology and engineering

Bidragsytere:
  • Rachelle Esterhazy
  • Monika Nerland og
  • Crina I. Damsa

Tidsskrift

Teaching in Higher Education
ISSN 1356-2517
e-ISSN 1470-1294
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Publisert online: 2019

Finansiering

  • Norges forskningsråd
    Prosjektkode: 237960

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Designing for productive feedback: an analysis of two undergraduate courses in biology and engineering

Bidragsytere

Rachelle Esterhazy

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Monika Bærøe Nerland

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Monika Nerland
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Crina-Ioana Damsa

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Crina I. Damsa
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3