Cristin-resultat-ID: 1747860
Sist endret: 1. februar 2022, 14:13
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019

Establishing and maintaining joint attention in classroom dialogues: Digital technology, microblogging and ground rules

Bidragsytere:
  • Ingvill Rasmussen
  • Anja Skrepstad Amundrud og
  • Sten Runar Ludvigsen

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 410 - 423
ISBN:
  • 9780429441677

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Pedagogiske fag

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Establishing and maintaining joint attention in classroom dialogues: Digital technology, microblogging and ground rules

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Ingvill Rasmussen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Anja Amundrud

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anja Skrepstad Amundrud
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Sten Runar Ludvigsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

The Routledge International Handbook of Research on Dialogic Education.

Mercer, Neil; Wegerif, Rupert; Major, Louis. 2019, Routledge. Fagbok
1 - 1 av 1