Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1747860
Sist endret:
1. februar 2022, 14:13
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019
Establishing and maintaining joint attention in classroom dialogues: Digital technology, microblogging and ground rules
Ingvill Rasmussen
Anja Skrepstad Amundrud
og
Sten Runar Ludvigsen
Bok
Bok
The Routledge International Handbook of Research on Dialogic Education
ISBN:
9780429441677
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 410 - 423
ISBN:
9780429441677
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.4324/9780429441677
ORIA
Søk i ORIA med 9780429441677
Klassifisering
Klassifisering
Vitenskapsdisipliner
Pedagogiske fag
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Establishing and maintaining joint attention in classroom dialogues: Digital technology, microblogging and ground rules
Bidragsytere
Bidragsytere
Ingvill Rasmussen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Anja Amundrud
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anja Skrepstad Amundrud
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Sten Runar Ludvigsen
Forfatter
ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet ved Universitetet i Oslo
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
The Routledge International Handbook of Research on Dialogic Education.
Mercer, Neil; Wegerif, Rupert; Major, Louis. 2019, Routledge.
Fagbok
1
-
1
av
1