Cristin-resultat-ID: 1749876
Sist endret: 20. november 2019, 12:43
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019

Det største klasserommet er alltid ledig - erfaringsbasert læring i skolens uterom

Bidragsytere:
  • Astrid Unhjem og
  • Ingrid Frenning

Bok

Lek i begynneropplæringen. Lekende tilnærminger til skole og SFO
ISBN:
  • 9788215034133

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 173 - 189
ISBN:
  • 9788215034133

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Det største klasserommet er alltid ledig - erfaringsbasert læring i skolens uterom

Bidragsytere

Astrid Unhjem

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Ingrid Frenning

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Lek i begynneropplæringen. Lekende tilnærminger til skole og SFO.

Becher, Aslaug Andreassen; Bjørnestad, Elisabeth; Hogsnes, Hilde Dehnæs. 2019, Universitetsforlaget. USN, OSLOMETVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1