Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1750699
Sist endret:
23. mars 2020, 07:46
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019
Teacher agency and teacher improvisation: A study of experienced teachers and student teachers in music classrooms
Åsmund Espeland
Synnøve Kvile
og
Kari Mette Holdhus
Tidsskrift
Tidsskrift
Research Studies in Music Education
ISSN 1321-103X
e-ISSN 1834-5530
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 1 - 18
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1177/1321103X19861003
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85071082652
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Teacher agency and teacher improvisation: A study of experienced teachers and student teachers in music classrooms
Bidragsytere
Bidragsytere
Åsmund Espeland
Forfatter
ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
Synnøve Kvile
Forfatter
ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
Kari Mette Holdhus
Forfatter
ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
1
-
3
av
3