Cristin-resultat-ID: 1750699
Sist endret: 23. mars 2020 07:46
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019

Teacher agency and teacher improvisation: A study of experienced teachers and student teachers in music classrooms

Bidragsytere:
  • Åsmund Espeland
  • Synnøve Kvile og
  • Kari Mette Holdhus

Tidsskrift

Research Studies in Music Education
ISSN 1321-103X
e-ISSN 1834-5530
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 1 - 18

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85071082652

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teacher agency and teacher improvisation: A study of experienced teachers and student teachers in music classrooms

Bidragsytere

Åsmund Espeland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
Aktiv cristin-person

Synnøve Kvile

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet

Kari Mette Holdhus

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 3 av 3