Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1758205
Sist endret:
6. januar 2020, 08:40
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2019
International Conference on Innovative Technologies and Learning ICITL 2019
Lisbet Rønningsbakk
Ting-Ting Wu
Frode Eika Sandnes
og
Yueh-Min Huang
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
Lecture Notes in Computer Science (LNCS)
ISSN 0302-9743
e-ISSN 1611-3349
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2019
Hefte: 11937
Antall sider: 1000
ISBN: 978-3-030-35342-1
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-030-35342-1
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
International Conference on Innovative Technologies and Learning ICITL 2019
Bidragsytere
Bidragsytere
Lisbet Rønningsbakk
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Ting-Ting Wu
Redaktør
ved National Yunlin University of Science and Technology
Frode Eika Sandnes
Redaktør
ved Institutt for informasjonsteknologi ved OsloMet - storbyuniversitetet
Yueh-Min Huang
Redaktør
ved National Cheng Kung University
1
-
4
av
4
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Enhanced Learning of Jazz Chords with a Projector Based Piano Keyboard Augmentation.
Sandnes, Frode Eika; Eika, Evelyn. 2019, Springer. HK, OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Preface.
Rønningsbakk, Lisbet; Wu, Ting-Ting; Sandnes, Frode Eika; Huang, Yueh-Min. 2019, Springer. UIT, OSLOMET, NYUoSaT, NCKU
Forord
A Study of Problem Solving Using Blocks Vehicle in a STEAM Course for Lower Elementary Levels.
Lu, Yi-Chen; Liu, Wei-Shan; Wu, Ting-Ting; Sandnes, Frode Eika; Huang, Yo-Ping. 2019, Springer. HK, NTUoT, NYUoSaT, OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Knowing What, Knowing How, or Knowing Where? How Technology Challenges Concepts of Knowledge.
Rønningsbakk, Lisbet. 2019, Springer. UIT
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Teachers’ beliefs about technology in the classroom from early implementation phase in 2003 to contemporary practise in 2016.
Egeberg, Gunstein Christoffer; Thorvaldsen, Steinar. 2019, Springer. UIT, USN
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
9
|
Neste
|
Siste »