Cristin-resultat-ID: 1758205
Sist endret: 6. januar 2020, 08:40
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2019

International Conference on Innovative Technologies and Learning ICITL 2019

Bidragsytere:
  • Lisbet Rønningsbakk
  • Ting-Ting Wu
  • Frode Eika Sandnes og
  • Yueh-Min Huang

Utgiver/serie

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Serie

Lecture Notes in Computer Science (LNCS)
ISSN 0302-9743
e-ISSN 1611-3349
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2019
Hefte: 11937
Antall sider: 1000
ISBN: 978-3-030-35342-1

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

International Conference on Innovative Technologies and Learning ICITL 2019

Bidragsytere

Lisbet Rønningsbakk

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Ting-Ting Wu

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved National Yunlin University of Science and Technology

Frode Eika Sandnes

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for informasjonsteknologi ved OsloMet - storbyuniversitetet

Yueh-Min Huang

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved National Cheng Kung University
1 - 4 av 4

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Enhanced Learning of Jazz Chords with a Projector Based Piano Keyboard Augmentation.

Sandnes, Frode Eika; Eika, Evelyn. 2019, Springer. HK, OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Preface.

Rønningsbakk, Lisbet; Wu, Ting-Ting; Sandnes, Frode Eika; Huang, Yueh-Min. 2019, Springer. UIT, OSLOMET, NYUoSaT, NCKUForord

A Study of Problem Solving Using Blocks Vehicle in a STEAM Course for Lower Elementary Levels.

Lu, Yi-Chen; Liu, Wei-Shan; Wu, Ting-Ting; Sandnes, Frode Eika; Huang, Yo-Ping. 2019, Springer. HK, NTUoT, NYUoSaT, OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Knowing What, Knowing How, or Knowing Where? How Technology Challenges Concepts of Knowledge.

Rønningsbakk, Lisbet. 2019, Springer. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Teachers’ beliefs about technology in the classroom from early implementation phase in 2003 to contemporary practise in 2016.

Egeberg, Gunstein Christoffer; Thorvaldsen, Steinar. 2019, Springer. UIT, USNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 9 | Neste | Siste »