Cristin-resultat-ID: 1760047
Sist endret: 16. januar 2020, 13:52
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019

Samhandling, translasjon og kollektiv kapasitetsbygging: et casestudie om skoleeiers rolle i forbedringsarbeid.

Bidragsytere:
  • Hilde Forfang og
  • Ann Margareth Gustavsen

Tidsskrift

Paideia
ISSN 1904-9633
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Trykket: 2019
Hefte: 18
Sider: 50 - 64

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Pedagogiske fag

Emneord

Skoleledelse • Skoleutvikling • Kapasitetsbygging • Skoleeier

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Samhandling, translasjon og kollektiv kapasitetsbygging: et casestudie om skoleeiers rolle i forbedringsarbeid.

Bidragsytere

Hilde Forfang

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Senter for praksisrettet utdanningsforskning ved Høgskolen i Innlandet

Ann Margareth Gustavsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Senter for praksisrettet utdanningsforskning ved Høgskolen i Innlandet
1 - 2 av 2