Cristin-resultat-ID: 1760881
Sist endret: 16. mars 2022, 13:22
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019

Zambian Civic Education Teacher Students in Norway for a Year-How Do They Describe Their Transformative Learning?

Bidragsytere:
  • Ane Bergersen og
  • Gistered Muleya

Tidsskrift

Sustainability
ISSN 2071-1050
e-ISSN 2071-1050
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Publisert online: 2019
Volum: 11
Hefte: 24
Sider: 1 - 17
Artikkelnummer: 7143
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85083850466

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Sosiologi

Emneord

Forsker og student mobilitet • Sustainability

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Zambian Civic Education Teacher Students in Norway for a Year-How Do They Describe Their Transformative Learning?

Bidragsytere

Ane Bergersen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet

Gistered Muleya

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Zambia
1 - 2 av 2