Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1760881
Sist endret:
16. mars 2022, 13:22
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019
Zambian Civic Education Teacher Students in Norway for a Year-How Do They Describe Their Transformative Learning?
Ane Bergersen
og
Gistered Muleya
Tidsskrift
Tidsskrift
Sustainability
ISSN 2071-1050
e-ISSN 2071-1050
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Publisert online: 2019
Volum: 11
Hefte: 24
Sider: 1 - 17
Artikkelnummer: 7143
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.3390/su11247143
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2634316
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85083850466
Klassifisering
Klassifisering
Vitenskapsdisipliner
Sosiologi
Emneord
Forsker og student mobilitet • Sustainability
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Zambian Civic Education Teacher Students in Norway for a Year-How Do They Describe Their Transformative Learning?
Bidragsytere
Bidragsytere
Ane Bergersen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet
Gistered Muleya
Forfatter
ved University of Zambia
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
“How do former CIVIC Education Students from University of Zambia describe the benefits of one year study in Norway for themselves as teachers and for the University of Zambia?”
Ane Bergersen + 1 deltaker
Høgskulen på Vestlandet
13 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1