Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1760960
Sist endret:
16. desember 2019, 07:40
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2019
Becoming musicians: Student involvement and teacher collaboration in higher music education
Stefan Gies
og
Jon Helge Sætre
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Norges musikkhøgskole
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Serie
NMH-publikasjoner
ISSN 0333-3760
e-ISSN 2535-373X
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2019
Volum: 2019
Hefte: 7
Antall sider: 323
ISBN: 978-82-7853-273-7
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-7853-273-7
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Musikkvitenskap
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Becoming musicians: Student involvement and teacher collaboration in higher music education
Bidragsytere
Bidragsytere
Stefan Gies
Redaktør
Jon Helge Sætre
Redaktør
ved Fagseksjon for musikkpedagogikk og musikkterapi ved Norges musikkhøgskole
1
-
2
av
2
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Preface.
Sætre, Jon Helge; Gies, Stefan. 2019, Norges musikkhøgskole. NMH
Forord
The music performance student as researching artist? Perpectives on student-centredness in higher music education.
Sætre, Jon Helge; Gies, Stefan; Bordin, Anna Maria; Brinck, Lars; Hahn, Karine; Storheim, Siri; van Els, Susanne; Stabell, Ellen Mikalsen. 2019, Norges musikkhøgskole. NMH
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Musicians for the intercultural society: Student involvement in international projects.
Brøske , Brit Ågot; Storsve, Vegar; Sætre, Jon Helge; Vinge, John; Willumsen, Astrid. 2019, Norges musikkhøgskole. NMH
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Interplaying Folk Songs: giving first year bachelor students the floor.
Pedersen, Gjertrud; Løvlid, Unni. 2019, Norges musikkhøgskole. NMH
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Maestro or Mentor? On cultural differences in performance education.
Carlsen, Morten. 2019, Norges musikkhøgskole. NMH
Faglig kapittel
1
-
5
av
6
|
Neste
|
Siste »