Cristin-resultat-ID: 1760960
Sist endret: 16. desember 2019, 07:40
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2019

Becoming musicians: Student involvement and teacher collaboration in higher music education

Bidragsytere:
  • Stefan Gies og
  • Jon Helge Sætre

Utgiver/serie

Utgiver

Norges musikkhøgskole
NVI-nivå 0

Serie

NMH-publikasjoner
ISSN 0333-3760
e-ISSN 2535-373X
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2019
Volum: 2019
Hefte: 7
Antall sider: 323
ISBN: 978-82-7853-273-7

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Musikkvitenskap
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Becoming musicians: Student involvement and teacher collaboration in higher music education

Bidragsytere

Stefan Gies

  • Tilknyttet:
    Redaktør
Aktiv cristin-person

Jon Helge Sætre

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fagseksjon for musikkpedagogikk og musikkterapi ved Norges musikkhøgskole
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Preface.

Sætre, Jon Helge; Gies, Stefan. 2019, Norges musikkhøgskole. NMHForord

The music performance student as researching artist? Perpectives on student-centredness in higher music education.

Sætre, Jon Helge; Gies, Stefan; Bordin, Anna Maria; Brinck, Lars; Hahn, Karine; Storheim, Siri; van Els, Susanne; Stabell, Ellen Mikalsen. 2019, Norges musikkhøgskole. NMHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Musicians for the intercultural society: Student involvement in international projects.

Brøske , Brit Ågot; Storsve, Vegar; Sætre, Jon Helge; Vinge, John; Willumsen, Astrid. 2019, Norges musikkhøgskole. NMHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Interplaying Folk Songs: giving first year bachelor students the floor.

Pedersen, Gjertrud; Løvlid, Unni. 2019, Norges musikkhøgskole. NMHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Maestro or Mentor? On cultural differences in performance education.

Carlsen, Morten. 2019, Norges musikkhøgskole. NMHFaglig kapittel
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »