Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1762891
Sist endret:
6. mars 2020, 10:41
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019
Early Career Teachers’ Experiences of Developing Professional Knowledge: from research-based teacher education through five years in the profession
Jessica Aspfors
Gunilla Brita Maria Eklund
og
Sven-Erik Hansen
Tidsskrift
Tidsskrift
Nordisk Tidskrift för Allmän Didaktik
ISSN 2002-2832
e-ISSN 2002-1534
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Publisert online: 2019
Volum: 5
Hefte: 1
Sider: 2 - 18
Open Access
Lenker
Lenker
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2677162
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Early Career Teachers’ Experiences of Developing Professional Knowledge: from research-based teacher education through five years in the profession
Bidragsytere
Bidragsytere
Jessica Marianne Aspfors
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Jessica Aspfors
Forfatter
ved Åbo Akademi
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Gunilla Brita Maria Eklund
Forfatter
ved Åbo Akademi
Sven-Erik Hansen
Forfatter
ved Åbo Akademi
1
-
3
av
3