Cristin-resultat-ID: 1762891
Sist endret: 6. mars 2020, 10:41
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019

Early Career Teachers’ Experiences of Developing Professional Knowledge: from research-based teacher education through five years in the profession

Bidragsytere:
  • Jessica Aspfors
  • Gunilla Brita Maria Eklund og
  • Sven-Erik Hansen

Tidsskrift

Nordisk Tidskrift för Allmän Didaktik
ISSN 2002-2832
e-ISSN 2002-1534
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Publisert online: 2019
Volum: 5
Hefte: 1
Sider: 2 - 18
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Early Career Teachers’ Experiences of Developing Professional Knowledge: from research-based teacher education through five years in the profession

Bidragsytere

Jessica Marianne Aspfors

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Jessica Aspfors
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Åbo Akademi
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Gunilla Brita Maria Eklund

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Åbo Akademi

Sven-Erik Hansen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Åbo Akademi
1 - 3 av 3