Cristin-resultat-ID: 1763877
Sist endret: 9. januar 2020, 15:11
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019

Under What Conditions Do Rural Schools Learn From their Partners? Exploring the Dynamics of Educational Infrastructure and Absorptive Capacity in Inter-Organisational Learning Leadership

Bidragsytere:
  • Hilde Forfang og
  • Jan Merok Paulsen

Tidsskrift

Nordic Journal of Comparative and International Education (NJCIE)
ISSN 2535-4051
e-ISSN 2535-4051
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Publisert online: 2019
Volum: 3
Hefte: 4
Sider: 65 - 81
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Under What Conditions Do Rural Schools Learn From their Partners? Exploring the Dynamics of Educational Infrastructure and Absorptive Capacity in Inter-Organisational Learning Leadership

Bidragsytere

Hilde Forfang

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Senter for praksisrettet utdanningsforskning ved Høgskolen i Innlandet

Jan Merok Paulsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 2 av 2