Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1767469
Sist endret:
18. februar 2021, 10:46
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2020
Monitoring Student Achievement in the 21st Century. European Policy Perspectives and Assessment Strategies.
Heidi Katarina Harju-Luukkainen
Nele McElvany
og
Justine Stang
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Springer Nature
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 283
ISBN: 978-3-030-38968-0
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-030-38968-0
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Monitoring Student Achievement in the 21st Century. European Policy Perspectives and Assessment Strategies.
Bidragsytere
Bidragsytere
Heidi Katarina Harju-Luukkainen
Redaktør
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Nele McElvany
Redaktør
ved Technische Universität Dortmund
Justine Stang
Redaktør
ved Technische Universität Dortmund
1
-
3
av
3
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Educational Assessment in Finland.
Vainikainen, Mari-Pauliina; Harju-Luukkainen, Heidi Katarina. 2020, Springer Nature. TY, NORD
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Introduction to Monitoring of Student Achievement in the 21st Century.
Harju-Luukkainen, Heidi Katarina; Stang, Justine; McElvany, Nele. 2020, Springer Nature. TU, NORD
Innledning
European Monitoring of Student Achievement in the 21st Century. Summary and Outlook.
Stang, Justine; McElvany, Nele; Harju-Luukkainen, Heidi Katarina. 2020, Springer Nature. TU, NORD
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Large-Scale Assessments in the Norwegian Context.
Ræder, Henrik Galligani; Olsen, Rolf Vegar; Blömeke, Sigrid. 2020, Springer Nature. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Methodological challenges of international student assessment.
Frey, Andreas; Hartig, Johannes. 2020, Springer Nature. JWGFaM, UIO, DIPF
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
5