Cristin-resultat-ID: 1767476
Sist endret: 15. juni 2020, 13:23
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

Educational Assessment in Finland

Bidragsytere:
  • Mari-Pauliina Vainikainen og
  • Heidi Katarina Harju-Luukkainen

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 131 - 142
ISBN:
  • 978-3-030-38968-0

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Educational Assessment in Finland

Bidragsytere

Mari-Pauliina Vainikainen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Tampereen yliopisto / Tammerfors universitet

Heidi Katarina Harju-Luukkainen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Monitoring Student Achievement in the 21st Century. European Policy Perspectives and Assessment Strategies.

Harju-Luukkainen, Heidi Katarina; McElvany, Nele; Stang, Justine. 2020, Springer Nature. TU, NORDVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1