Cristin-resultat-ID: 1775355
Sist endret: 3. august 2020 13:37
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020

Curious children and knowledgeable adults – early childhood student-teachers’ species identification skills and their views on the importance of species knowledge

Bidragsytere:
  • Tuula Helka Skarstein og
  • Frode Skarstein

Tidsskrift

International Journal of Science Education
ISSN 0950-0693
e-ISSN 1464-5289
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Publisert online: 2020
Trykket: 2020
Volum: 42
Hefte: 2
Sider: 310 - 328

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85077994869

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Curious children and knowledgeable adults – early childhood student-teachers’ species identification skills and their views on the importance of species knowledge

Bidragsytere

Tuula Helka Skarstein

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved Universitetet i Stavanger

Frode Skarstein

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 2 av 2