Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1778095
Sist endret:
26. mars 2020, 13:18
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019
Forskningsmetodologi og undervisningsmetodologi i utdanningsforskning
Marit Johnsen-Høines
og
Helle Alrø
Bok
Bok
Demokratisk danning i skolen. Tverrfaglige empiriske studier
ISBN:
9788215031637
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 34 - 48
ISBN:
9788215031637
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.18261/9788215031637-2019-02
ORIA
Søk i ORIA med 9788215031637
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Forskningsmetodologi og undervisningsmetodologi i utdanningsforskning
Bidragsytere
Bidragsytere
Marit Johnsen-Høines
Forfatter
ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
Helle Alrø
Forfatter
ved Aalborg Universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Demokratisk danning i skolen. Tverrfaglige empiriske studier.
Breivega, Kjersti Maria Rongen; Rangnes, Toril Eskeland. 2019, Universitetsforlaget. HVL
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1