Cristin-resultat-ID: 1778095
Sist endret: 26. mars 2020, 13:18
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019

Forskningsmetodologi og undervisningsmetodologi i utdanningsforskning

Bidragsytere:
  • Marit Johnsen-Høines og
  • Helle Alrø

Bok

Demokratisk danning i skolen. Tverrfaglige empiriske studier
ISBN:
  • 9788215031637

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 34 - 48
ISBN:
  • 9788215031637

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Forskningsmetodologi og undervisningsmetodologi i utdanningsforskning

Bidragsytere

Marit Johnsen-Høines

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet

Helle Alrø

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Aalborg Universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Demokratisk danning i skolen. Tverrfaglige empiriske studier.

Breivega, Kjersti Maria Rongen; Rangnes, Toril Eskeland. 2019, Universitetsforlaget. HVLVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1