Cristin-resultat-ID: 1783689
Sist endret: 8. mai 2020 11:12
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019

Preservice teachers’ geometrical discourses when leading classroom discussions about defining and classifying quadrilaterals

Bidragsytere:
  • Gry Anette Tuset

Bok

Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
ISBN:
  • 978-90-73346-75-8

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 3523 - 3530
ISBN:
  • 978-90-73346-75-8

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Preservice teachers’ geometrical discourses when leading classroom discussions about defining and classifying quadrilaterals

Bidragsytere

Gry Anette Tuset

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education.

Jankvist, Uffe Thomas; Van den Heuvel-Panhuizen, Marja; Veldhuis, Michiel. 2019, European Society for Research in Mathematics Education. UU, HVA, AU, NORDVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1