Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1784663
Sist endret:
28. januar 2020, 20:45
Resultat
Faglig foredrag
2019
A Norwegian Perspective on Teacher Education
Jonas Cisar Romme
og
Magne Espeland
Presentasjon
Presentasjon
Navn på arrangementet: International Music Education Policy Group Symposium 2019: «Policies for Unlocking Potensial: Music & Creativity in Education»
Sted: London
Dato fra:
14. oktober 2019
Dato til:
15. oktober 2019
Arrangør:
Arrangørnavn: Arts Invest Forum, Germany
Om resultatet
Om resultatet
Faglig foredrag
Publiseringsår: 2019
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
A Norwegian Perspective on Teacher Education
Bidragsytere
Bidragsytere
Jonas Cisar Romme
Forfatter
ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
Magne Ingolv Espeland
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Magne Espeland
Forfatter
ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Skole og konsert - fra formidling til dialog
Kari Mette Holdhus + 4 deltakere
Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
37 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1