Cristin-resultat-ID: 1784663
Sist endret: 28. januar 2020, 20:45
Resultat
Faglig foredrag
2019

A Norwegian Perspective on Teacher Education

Bidragsytere:
  • Jonas Cisar Romme og
  • Magne Espeland

Presentasjon

Navn på arrangementet: International Music Education Policy Group Symposium 2019: «Policies for Unlocking Potensial: Music & Creativity in Education»
Sted: London
Dato fra: 14. oktober 2019
Dato til: 15. oktober 2019

Arrangør:

Arrangørnavn: Arts Invest Forum, Germany

Om resultatet

Faglig foredrag
Publiseringsår: 2019

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

A Norwegian Perspective on Teacher Education

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Jonas Cisar Romme

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet

Magne Ingolv Espeland

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Magne Espeland
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 2 av 2