Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1785332
Sist endret:
29. januar 2020, 14:39
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019
A Method-suggestion in contemporary education: Focus on students` own micro-cultures for professional development of teaching in changing settings - and an example of how to discover micro-cultures.
Kirsten Elisabeth Stien
Bok
Bok
Requirements and Approaches for Contemporary Teacher Training
ISBN:
978-3-643-91187-2
Utgiver
LIT Verlag
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 191 - 199
ISBN:
978-3-643-91187-2
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-643-91187-2
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
A Method-suggestion in contemporary education: Focus on students` own micro-cultures for professional development of teaching in changing settings - and an example of how to discover micro-cultures.
Bidragsytere
Bidragsytere
Kirsten Elisabeth Stien
Forfatter
ved Lærerutdanning og pedagogikk campus Alta ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Requirements and Approaches for Contemporary Teacher Training.
Zupanic Benic, Marijana; Holz, Oliver; Michielsen, Melissa. 2019, LIT Verlag.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1