Cristin-resultat-ID: 1800827
Sist endret: 10. mars 2020 11:11
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2020

Breaking the dualism of Art vs Pedagogy? Public schools as topoi for dialogic musical events?

Bidragsytere:
  • Kari Mette Holdhus
  • Jonas Cisar Romme
  • Rebecca Almaas og
  • Magne Espeland

Presentasjon

Navn på arrangementet: The topology of music education research
Sted: Copenhagen
Dato fra: 3. mars 2020
Dato til: 5. mars 2020

Arrangør:

Arrangørnavn: Nordic Network for Research in Music Education

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2020

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Breaking the dualism of Art vs Pedagogy? Public schools as topoi for dialogic musical events?

Bidragsytere

Kari Mette Holdhus

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
Aktiv cristin-person

Jonas Cisar Romme

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet

Rebecca Almaas

  • Tilknyttet:
    Forfatter

Magne Ingolv Espeland

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Magne Espeland
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 4 av 4