Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1800827
Sist endret:
10. mars 2020, 11:11
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2020
Breaking the dualism of Art vs Pedagogy? Public schools as topoi for dialogic musical events?
Kari Mette Holdhus
Jonas Cisar Romme
Rebecca Almaas
og
Magne Espeland
Presentasjon
Presentasjon
Navn på arrangementet: The topology of music education research
Sted: Copenhagen
Dato fra:
3. mars 2020
Dato til:
5. mars 2020
Arrangør:
Arrangørnavn: Nordic Network for Research in Music Education
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2020
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Breaking the dualism of Art vs Pedagogy? Public schools as topoi for dialogic musical events?
Bidragsytere
Bidragsytere
Kari Mette Holdhus
Forfatter
ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
Jonas Cisar Romme
Forfatter
ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
Rebecca Almaas
Forfatter
Magne Ingolv Espeland
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Magne Espeland
Forfatter
ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
1
-
4
av
4