Cristin-resultat-ID: 1801297
Sist endret: 12. mars 2020, 10:44
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

Academic performance and school adjustment of internationally adopted children in Norway

Bidragsytere:
  • Monica Dalen og
  • Steinar Theie

Bok

The Routledge Handbook of Adoption
ISBN:
  • 9781138362505

Utgiver

Routledge
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 395 - 406
ISBN:
  • 9781138362505

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Academic performance and school adjustment of internationally adopted children in Norway

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Monica Anne Dalen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Monica Dalen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Steinar Theie

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

The Routledge Handbook of Adoption.

Wrobel, Gretchen; Helder, Emily; Marr, Elisha. 2020, Routledge. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1