Cristin-resultat-ID: 1811648
Sist endret: 24. juli 2020 15:50
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020

Use of Digital Learning Environments: A Study about Fragmented Information Awareness

Bidragsytere:
  • Diana Saplacan
  • Jo Herstad og
  • Zada Pajalic

Tidsskrift

ID&A Interaction design & architecture(s)
ISSN 1826-9745
e-ISSN 2283-2998
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Publisert online: 2020
Hefte: 43
Sider: 86 - 109
Open Access

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Annen informasjonsteknologi

Emneord

Computer-supported cooperative work • Universal Design for Learning in Higher Education • Human Computer Interaction

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Use of Digital Learning Environments: A Study about Fragmented Information Awareness

Bidragsytere

Diana Saplacan

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved DIG Digitalisering ved Universitetet i Oslo

Jo Herstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved DIG Digitalisering ved Universitetet i Oslo

Zada Pajalic

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for sykepleie og helsefremmende arbeid ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 3 av 3