Cristin-resultat-ID: 1812391
Sist endret: 29. januar 2021 12:15
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020

Perspectives on the tensions in teaching with technology in Norwegian teacher education analysed using Argyris and Schön’s theory of action

Bidragsytere:
  • Steinar Thorvaldsen og
  • Siri Sollied Madsen

Tidsskrift

Education and Information Technologies : Official Journal of the IFIP technical committee on Education
ISSN 1360-2357
e-ISSN 1573-7608
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Publisert online: 2020
Sider: 5281 - 5299
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85085324651

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Perspectives on the tensions in teaching with technology in Norwegian teacher education analysed using Argyris and Schön’s theory of action

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Steinar Thorvaldsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Siri Sollied Madsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 2 av 2