Cristin-resultat-ID: 1814136
Sist endret: 5. juni 2020, 19:43
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2020

Skolens betydning

Bidragsytere:
  • Marit Ulvik
  • Ingrid Helleve og
  • Dag Roness

Utgiver/serie

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 245
ISBN: 9788245034165

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Skolens betydning

Bidragsytere

Marit Ulvik

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen

Ingrid Maria Helleve

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ingrid Helleve
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen

Dag Roness

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Fortellinger, forståelse og forandring.

Lea, Kjersti. 2020, Fagbokforlaget. UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Opplevd undervisning. Et bidrag til læreres didaktiske analyse i spenningen mellom elevperspektiv og samfunnsmandat.

Kvam, Edel Karin. 2020, Fagbokforlaget. UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Å være elev i dagens skole.

Eide, Helene Marie Kjærgård; Helleve, Ingrid. 2020, Fagbokforlaget. UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Veier til ledernes drømmeskole.

Helleve, Ingrid; Eide, Helene Marie Kjærgård. 2020, Fagbokforlaget. UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Verdensborgeridealet i norsk og fremmedspråk.

Eide, Liv; Halvorsen, Øyvind Wiik. 2020, Fagbokforlaget. UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 9 | Neste | Siste »