Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1814136
Sist endret:
5. juni 2020, 19:43
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2020
Skolens betydning
Marit Ulvik
Ingrid Helleve
og
Dag Roness
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Fagbokforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 245
ISBN: 9788245034165
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788245034165
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Skolens betydning
Bidragsytere
Bidragsytere
Marit Ulvik
Redaktør
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
Ingrid Maria Helleve
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ingrid Helleve
Redaktør
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
Dag Roness
Redaktør
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
1
-
3
av
3
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Fortellinger, forståelse og forandring.
Lea, Kjersti. 2020, Fagbokforlaget. UIB
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Opplevd undervisning. Et bidrag til læreres didaktiske analyse i spenningen mellom elevperspektiv og samfunnsmandat.
Kvam, Edel Karin. 2020, Fagbokforlaget. UIB
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Å være elev i dagens skole.
Eide, Helene Marie Kjærgård; Helleve, Ingrid. 2020, Fagbokforlaget. UIB
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Veier til ledernes drømmeskole.
Helleve, Ingrid; Eide, Helene Marie Kjærgård. 2020, Fagbokforlaget. UIB
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Verdensborgeridealet i norsk og fremmedspråk.
Eide, Liv; Halvorsen, Øyvind Wiik. 2020, Fagbokforlaget. UIB
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
9
|
Neste
|
Siste »