Cristin-resultat-ID: 1815178
Sist endret: 12. juni 2020 10:19
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

Opplevd undervisning. Et bidrag til læreres didaktiske analyse i spenningen mellom elevperspektiv og samfunnsmandat

Bidragsytere:
  • Edel Karin Kvam

Bok

Skolens betydning
ISBN:
  • 9788245034165

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 127 - 144
ISBN:
  • 9788245034165

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Opplevd undervisning. Et bidrag til læreres didaktiske analyse i spenningen mellom elevperspektiv og samfunnsmandat

Bidragsytere

Edel Karin Kvam

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Skolens betydning.

Ulvik, Marit; Helleve, Ingrid; Roness, Dag. 2020, Fagbokforlaget. UIBVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1