Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1818338
Sist endret:
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020
Exploring students’ explanations for off-task practices in an innovative learning environment (ILE) using a typology of agency as theoretical framework
Thomas Arnesen
Trond Egil Arnesen
og
Eyvind Elstad
Tidsskrift
Tidsskrift
Pedagogy, Culture & Society
ISSN 1468-1366
e-ISSN 1747-5104
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/14681366.2020.1777461
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2720186
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85086877949
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Exploring students’ explanations for off-task practices in an innovative learning environment (ILE) using a typology of agency as theoretical framework
Bidragsytere
Bidragsytere
Thomas Arnesen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet
Trond Egil Arnesen
Forfatter
ved Institutt for idrett, kosthald og naturfag ved Høgskulen på Vestlandet
Eyvind Elstad
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1
-
3
av
3