Cristin-resultat-ID: 1818338
Sist endret:
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020

Exploring students’ explanations for off-task practices in an innovative learning environment (ILE) using a typology of agency as theoretical framework

Bidragsytere:
  • Thomas Arnesen
  • Trond Egil Arnesen og
  • Eyvind Elstad

Tidsskrift

Pedagogy, Culture & Society
ISSN 1468-1366
e-ISSN 1747-5104
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85086877949

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Exploring students’ explanations for off-task practices in an innovative learning environment (ILE) using a typology of agency as theoretical framework

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Thomas Arnesen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet
Aktiv cristin-person

Trond Egil Arnesen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for idrett, kosthald og naturfag ved Høgskulen på Vestlandet
Aktiv cristin-person

Eyvind Elstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3