Cristin-resultat-ID: 1819293
Sist endret: 27. januar 2021, 17:04
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020

A study of Finnish primary school teachers’ experiences of their role and competences by implementing the three-tiered support

Bidragsytere:
  • Gunilla Eklund
  • Christel Sundqvist
  • Matilda Lindell og
  • Heidi Toppinen

Tidsskrift

European Journal of Special Needs Education
ISSN 0885-6257
e-ISSN 1469-591X
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Publisert online: 2020
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85087746143

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

A study of Finnish primary school teachers’ experiences of their role and competences by implementing the three-tiered support

Bidragsytere

Gunilla Brita Maria Eklund

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Gunilla Eklund
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Åbo Akademi
Aktiv cristin-person

Christel Sundqvist

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Åbo Akademi

Matilda Lindell

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Åbo Akademi

Heidi Toppinen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Åbo Akademi
1 - 4 av 4