Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1819293
Sist endret:
27. januar 2021, 17:04
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020
A study of Finnish primary school teachers’ experiences of their role and competences by implementing the three-tiered support
Gunilla Eklund
Christel Sundqvist
Matilda Lindell
og
Heidi Toppinen
Tidsskrift
Tidsskrift
European Journal of Special Needs Education
ISSN 0885-6257
e-ISSN 1469-591X
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Publisert online: 2020
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/08856257.2020.1790885
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2726440
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85087746143
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
A study of Finnish primary school teachers’ experiences of their role and competences by implementing the three-tiered support
Bidragsytere
Bidragsytere
Gunilla Brita Maria Eklund
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Gunilla Eklund
Forfatter
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Forfatter
ved Åbo Akademi
Christel Sundqvist
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Forfatter
ved Åbo Akademi
Matilda Lindell
Forfatter
ved Åbo Akademi
Heidi Toppinen
Forfatter
ved Åbo Akademi
1
-
4
av
4