Cristin-resultat-ID: 1824471
Sist endret: 21. august 2020, 12:19
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2020

Teaching and Learning English

Bidragsytere:
  • Christian Carlsen
  • Magne Dypedahl og
  • Sarah Hoem Iversen

Utgiver/serie

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 384
ISBN: 9788202671082
Revidert utgave

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Engelsk
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teaching and Learning English

Bidragsytere

Christian Carlsen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for språk og litteratur ved Universitetet i Sørøst-Norge

Magne Dypedahl

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for språk og litteratur ved Universitetet i Sørøst-Norge
Aktiv cristin-person

Sarah Hoem Iversen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Sarah Hoem Iversen
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Working with grammar.

Bader, Monika; Dypedahl, Magne. 2020, Cappelen Damm Akademisk. USN, HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Intercultural competence and culture.

Dypedahl, Magne; Bøhn, Henrik. 2020, Cappelen Damm Akademisk. USNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

What the 2020 curriculum reform means for English teachers.

Burner, Tony. 2020, Cappelen Damm Akademisk. USNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

A brief history of English teaching in Norway.

Simensen, Aud Marit. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Collaborative writing in the English classroom: How and why?

Brox, Hilde. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UITFaglig kapittel
1 - 5 av 14 | Neste | Siste »