Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1825140
Sist endret:
25. august 2020 19:24
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020
Å være elev i dagens skole
Helene Marie Kjærgård Eide
og
Ingrid Helleve
Bok
Bok
Skolens betydning
ISBN:
9788245034165
Utgiver
Fagbokforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 145 - 164
ISBN:
9788245034165
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788245034165
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Å være elev i dagens skole
Bidragsytere
Bidragsytere
Helene Marie Kjærgård Eide
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
Ingrid Helleve
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Skolens betydning.
Ulvik, Marit; Helleve, Ingrid; Roness, Dag. 2020, Fagbokforlaget. UIB
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1