Cristin-resultat-ID: 1825418
Sist endret: 4. desember 2020 10:56
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

What Counts as Quality Feedback? Disciplinary Differences in Students’ and Teachers’ Perceptions of Feedback

Bidragsytere:
  • Rachelle Esterhazy
  • Trine Fossland og
  • Odd Rune Stalheim

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 155 - 174
ISBN:
  • 978-3-030-41756-7
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

What Counts as Quality Feedback? Disciplinary Differences in Students’ and Teachers’ Perceptions of Feedback

Bidragsytere

Rachelle Esterhazy

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Trine Fossland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Ressurssenter for undervisning, læring og teknologi ved UiT Norges arktiske universitet
Aktiv cristin-person

Odd Rune Stalheim

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk – Lillehammer ved Høgskolen i Innlandet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Quality Work in Higher Education. Organisational and Pedagogical Dimensions.

Elken, Mari; Maassen, Peter; Nerland, Monika; Prøitz, Tine Sophie; Stensaker, Bjørn; Vabø, Agnete. 2020, Springer. USN, UIO, NIFUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1