Cristin-resultat-ID: 1825772
Sist endret: 4. november 2020, 13:25
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020

Building agency through technology-aided dialogic teaching

Bidragsytere:
  • Maren Omland og
  • Kari Anne Rødnes

Tidsskrift

Learning, Culture and Social Interaction
ISSN 2210-6561
e-ISSN 2210-657X
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Publisert online: 2020
Trykket: 2020
Volum: 26
Artikkelnummer: 100406
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85085033284

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Building agency through technology-aided dialogic teaching

Bidragsytere

Maren Omland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Kari Anne Rødnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2