Cristin-resultat-ID: 1826221
Sist endret: 1. september 2020, 14:10
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

"Recently, I have felt like a service user again": conflicts in collaborative research, a case from Norway.

Bidragsytere:
  • Sidsel Natland

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 467 - 476
ISBN:
  • 9781-1-138-36014-

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Sosialforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

"Recently, I have felt like a service user again": conflicts in collaborative research, a case from Norway.

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Sidsel Therese Natland

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Sidsel Natland
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Tjenesteorganisering og innovasjon i sosialt arbeid og barnevern ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

The Routledge Handbook of Service User Involvement in Human Services Research and Education.

McLaughlin, Hugh; Beresford, Peter; Cameron, Colin; Casey, Helen; Duffy, Joe. 2020, Routledge. Fagbok
1 - 1 av 1