Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1830094
Sist endret:
29. september 2020 10:13
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020
Learning from contrasts: first-year students writing themselves into academic literacy
Gunhild Marie Roald
Patric Wallin
Ingunn Dahler Hybertsen
og
Jorun M Stenøien
Tidsskrift
Tidsskrift
Journal of Further and Higher Education
ISSN 0309-877X
e-ISSN 1469-9486
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Publisert online: 2020
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Learning from contrasts: first-year students writing themselves into academic literacy
Bidragsytere
Bidragsytere
Gunhild Marie Roald
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Patric Wallin
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Ingunn Dahler Hybertsen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Jorun M Stenøien
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
4
av
4