Cristin-resultat-ID: 1830094
Sist endret: 29. september 2020 10:13
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020

Learning from contrasts: first-year students writing themselves into academic literacy

Bidragsytere:
  • Gunhild Marie Roald
  • Patric Wallin
  • Ingunn Dahler Hybertsen og
  • Jorun M Stenøien

Tidsskrift

Journal of Further and Higher Education
ISSN 0309-877X
e-ISSN 1469-9486
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Publisert online: 2020

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Learning from contrasts: first-year students writing themselves into academic literacy

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Gunhild Marie Roald

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Patric Wallin

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ingunn Dahler Hybertsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Jorun M Stenøien

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 4 av 4