Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1831653
Sist endret:
1. oktober 2020 13:37
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020
The effects of a goal-framing and need-supportive app on undergraduates´ intentions, effort, and achievement in mobile science learning
Lucas Matias Jeno
Ulrich Dettweiler
og
John-Arvid Grytnes
Tidsskrift
Tidsskrift
Computers & Education
ISSN 0360-1315
e-ISSN 1873-782X
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Publisert online: 2020
Volum: 159
Sider: 1 - 14
Artikkelnummer: 104022
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1016/j.compedu.2020.104022
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85091239179
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The effects of a goal-framing and need-supportive app on undergraduates´ intentions, effort, and achievement in mobile science learning
Bidragsytere
Bidragsytere
Lucas Matias Jeno
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
Ulrich Dettweiler
Forfatter
ved Institutt for kultur- og språkvitenskap ved Universitetet i Stavanger
John-Arvid Grytnes
Forfatter
ved Institutt for biovitenskap ved Universitetet i Bergen
1
-
3
av
3
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
ArtsApp: Hvordan teknologi påvirker motivasjon og interesse for innlæring av biologiske arter
John-Arvid Grytnes + 5 deltakere
Universitetet i Bergen
8 resultater
Aktivt prosjekt
bioCEED Centre for excellence in biology education
Vigdis Vandvik + 17 deltakere
Universitetet i Bergen
156 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
2
av
2