Cristin-resultat-ID: 1831653
Sist endret: 1. oktober 2020 13:37
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020

The effects of a goal-framing and need-supportive app on undergraduates´ intentions, effort, and achievement in mobile science learning

Bidragsytere:
  • Lucas Matias Jeno
  • Ulrich Dettweiler og
  • John-Arvid Grytnes

Tidsskrift

Computers & Education
ISSN 0360-1315
e-ISSN 1873-782X
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Publisert online: 2020
Volum: 159
Sider: 1 - 14
Artikkelnummer: 104022

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85091239179

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The effects of a goal-framing and need-supportive app on undergraduates´ intentions, effort, and achievement in mobile science learning

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Lucas Matias Jeno

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen

Ulrich Dettweiler

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for kultur- og språkvitenskap ved Universitetet i Stavanger

John-Arvid Grytnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for biovitenskap ved Universitetet i Bergen
1 - 3 av 3