Cristin-resultat-ID: 1835078
Sist endret: 29. januar 2021, 14:24
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

Intrinsically Motivating Instruction - Thomas Malone

Bidragsytere:
  • Bodil Svendsen
  • Tony Burner og
  • Fredrik Mørk Røkenes

Bok

Science Education in Theory and Practice. An Introductory Guide to Learning Theory
ISBN:
  • 9783030436193

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Serie

Springer Texts in Education (STIE)
ISSN 2366-7672
e-ISSN 2366-7680
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Hefte: .
Sider: 45 - 53
ISBN:
  • 9783030436193

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Intrinsically Motivating Instruction - Thomas Malone

Bidragsytere

Bodil Louise Svendsen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Bodil Svendsen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Tony Burner

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk og litteratur ved Universitetet i Sørøst-Norge
Aktiv cristin-person

Fredrik Mørk Røkenes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Science Education in Theory and Practice. An Introductory Guide to Learning Theory.

Akpan, Ben; Kennedy, Teresa J.. 2020, Springer. NIGERIA, UoTaTVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1