Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1835078
Sist endret:
29. januar 2021, 14:24
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020
Intrinsically Motivating Instruction - Thomas Malone
Bodil Svendsen
Tony Burner
og
Fredrik Mørk Røkenes
Bok
Bok
Science Education in Theory and Practice. An Introductory Guide to Learning Theory
ISBN:
9783030436193
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
Springer Texts in Education (STIE)
ISSN 2366-7672
e-ISSN 2366-7680
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Hefte: .
Sider: 45 - 53
ISBN:
9783030436193
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9783030436193
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Intrinsically Motivating Instruction - Thomas Malone
Bidragsytere
Bidragsytere
Bodil Louise Svendsen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Bodil Svendsen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Tony Burner
Forfatter
ved Institutt for språk og litteratur ved Universitetet i Sørøst-Norge
Fredrik Mørk Røkenes
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Science Education in Theory and Practice. An Introductory Guide to Learning Theory.
Akpan, Ben; Kennedy, Teresa J.. 2020, Springer. NIGERIA, UoTaT
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1