Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1836143
Sist endret:
22. desember 2020, 10:21
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020
Kan ulik praktisering av reglene for skolestart bidra til å forklare kjønnsforskjellene i PIRLS-resultatene i Danmark og Norge?
Egil Gabrielsen
Kjersti Lundetræ
og
Jan Mejding
Tidsskrift
Tidsskrift
Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift
ISSN 1903-0002
e-ISSN 1903-6906
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Volum: 57
Hefte: 3
Sider: 91 - 103
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Kan ulik praktisering av reglene for skolestart bidra til å forklare kjønnsforskjellene i PIRLS-resultatene i Danmark og Norge?
Bidragsytere
Bidragsytere
Egil Gabrielsen
Forfatter
ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
Kjersti Lundetræ
Forfatter
ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
Jan Mejding
Forfatter
ved Aarhus Universitet
1
-
3
av
3