Cristin-resultat-ID: 1840591
Sist endret: 19. januar 2021, 15:57
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

Kapittel 9. Gir norsk skole alle elever like muligheter til å bli gode lesere?

Bidragsytere:
  • Fredrik Jensen
  • Marit Kjærnsli
  • Julius Kristjan Björnsson og
  • Andreas Pettersen

Bok

Like muligheter til god leseforståelse? 20 år med lesing i PISA
ISBN:
  • 9788215040059

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 222 - 241
ISBN:
  • 9788215040059
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Kapittel 9. Gir norsk skole alle elever like muligheter til å bli gode lesere?

Bidragsytere

Fredrik Jensen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Universitetet i Oslo
Inaktiv cristin-person

Marit Kjærnsli

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Universitetet i Oslo

Julius Kristjan Bjørnsson

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Julius Kristjan Björnsson
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Universitetet i Oslo

Andreas Pettersen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Universitetet i Oslo
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Like muligheter til god leseforståelse? 20 år med lesing i PISA.

Frønes, Tove Stjern; Jensen, Fredrik. 2020, Universitetsforlaget. UIOVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1