Cristin-resultat-ID: 1841485
Sist endret: 22. oktober 2020 14:25
Resultat
Rapport
2019

The effects of teaching strategies on learning to think critically in primary and secondary schools: protocol for an overview of systematic reviews

Bidragsytere:
  • Andrew David Oxman
  • Astrid Dahlgren
  • Laura Martinez Garcia
  • Margaret Kaseje
  • Allen Nsangi
  • Sarah Ellen Rosenbaum
  • mfl.

Utgiver/serie

Utgiver

Informed Health Choices

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2019
Antall sider: 89

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Samfunnsmedisin
- Fagområde: Medisin og helsefag

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The effects of teaching strategies on learning to think critically in primary and secondary schools: protocol for an overview of systematic reviews

Bidragsytere

Andrew David Oxman

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for global helse ved Folkehelseinstituttet

Astrid Dahlgren

  • Tilknyttet:
    Forfatter

Laura Martinez Garcia

  • Tilknyttet:
    Forfatter

Margaret Kaseje

  • Tilknyttet:
    Forfatter

Allen Nsangi

  • Tilknyttet:
    Forfatter
1 - 5 av 8 | Neste | Siste »