Cristin-resultat-ID: 1841792
Sist endret: 9. april 2021, 12:21
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018

The outdoor environment as a site for children's participation, meaning-making and democratic learning: examples from Norwegian kindergartens.

Bidragsytere:
  • Wenche Aasen
  • Liv Torunn Grindheim og
  • Jane Waters

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 26 - 34
ISBN:
  • 0367664186

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The outdoor environment as a site for children's participation, meaning-making and democratic learning: examples from Norwegian kindergartens.

Bidragsytere

Wenche Aasen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet

Liv Torunn Grindheim

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet

Jane Waters

  • Tilknyttet:
    Forfatter
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Outdoor learning and Research. Insight into forms and functions.

Waite, Sue. 2018, Routledge. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1