Cristin-resultat-ID: 1842502
Sist endret: 13. november 2020, 12:51
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020

Gender gaps in the performance of Norwegian biology students: the roles of test anxiety and science confidence

Bidragsytere:
  • Sehoya Harris Cotner
  • Lucas Matias Jeno
  • J. D Walker
  • Christian Jørgensen og
  • Vigdis Vandvik

Tidsskrift

International Journal of STEM Education
ISSN 2196-7822
e-ISSN 2196-7822
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Publisert online: 2020
Volum: 7
Hefte: 55
Sider: 1 - 10
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85094185185

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Gender gaps in the performance of Norwegian biology students: the roles of test anxiety and science confidence

Bidragsytere

Sehoya Harris Cotner

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for biovitenskap (BIO) ved Universitetet i Bergen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Minnesota
Aktiv cristin-person

Lucas Matias Jeno

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen

J. D Walker

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Minnesota

Christian Jørgensen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for biovitenskap (BIO) ved Universitetet i Bergen

Vigdis Vandvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for biovitenskap (BIO) ved Universitetet i Bergen
1 - 5 av 5