Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1842502
Sist endret:
13. november 2020 12:51
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020
Gender gaps in the performance of Norwegian biology students: the roles of test anxiety and science confidence
Sehoya Harris Cotner
Lucas Matias Jeno
J. D Walker
Christian Jørgensen
og
Vigdis Vandvik
Tidsskrift
Tidsskrift
International Journal of STEM Education
ISSN 2196-7822
e-ISSN 2196-7822
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Publisert online: 2020
Volum: 7
Hefte: 55
Sider: 1 - 10
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1186/s40594-020-00252-1
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85094185185
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Gender gaps in the performance of Norwegian biology students: the roles of test anxiety and science confidence
Bidragsytere
Bidragsytere
Sehoya Harris Cotner
Forfatter
ved Institutt for biovitenskap ved Universitetet i Bergen
Forfatter
ved University of Minnesota
Lucas Matias Jeno
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
J. D Walker
Forfatter
ved University of Minnesota
Christian Jørgensen
Forfatter
ved Institutt for biovitenskap ved Universitetet i Bergen
Vigdis Vandvik
Forfatter
ved Institutt for biovitenskap ved Universitetet i Bergen
1
-
5
av
5
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
bioCEED Centre for excellence in biology education
Vigdis Vandvik + 17 deltakere
Universitetet i Bergen
156 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1