Cristin-resultat-ID: 1842955
Sist endret: 28. oktober 2020, 13:42
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2020

International Classroom Studies of Inclusive Practices - Comparing Teaching-Learning Processes

Bidragsytere:
  • Berit Helene Johnsen

Utgiver/serie

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 435
ISBN: 978-82-02-47062-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

International Classroom Studies of Inclusive Practices - Comparing Teaching-Learning Processes

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Berit Helene Johnsen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 1 av 1

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Care and Sensitivity in Resource-Based Interaction Traditions within Education and Upbringing - A Conceptual Discussion .

Johnsen, Berit Helene. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Exploring Inclusive Practices - Examples from Schools within European Cultural Diversity.

Johnsen, Berit Helene. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Qualitative Research - Does it work? A Discussion of Qualitative Educational Studies and Generation of Evidence.

Johnsen, Berit Helene. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Comparing Classroom Activities - International Comparison of Qualitative Pedagogical Studies.

Johnsen, Berit Helene. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

A Longitudinal Classroom Study of Inclusive Practices - The Norwegian Contribution to International Comparative Classroom Studies .

Johnsen, Berit Helene. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 8 | Neste | Siste »