Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1842955
Sist endret:
28. oktober 2020, 13:42
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2020
International Classroom Studies of Inclusive Practices - Comparing Teaching-Learning Processes
Berit Helene Johnsen
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 435
ISBN: 978-82-02-47062-3
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-02-47062-3
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
International Classroom Studies of Inclusive Practices - Comparing Teaching-Learning Processes
Bidragsytere
Bidragsytere
Berit Helene Johnsen
Redaktør
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
1
av
1
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Care and Sensitivity in Resource-Based Interaction Traditions within Education and Upbringing - A Conceptual Discussion .
Johnsen, Berit Helene. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Exploring Inclusive Practices - Examples from Schools within European Cultural Diversity.
Johnsen, Berit Helene. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Qualitative Research - Does it work? A Discussion of Qualitative Educational Studies and Generation of Evidence.
Johnsen, Berit Helene. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Comparing Classroom Activities - International Comparison of Qualitative Pedagogical Studies.
Johnsen, Berit Helene. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
A Longitudinal Classroom Study of Inclusive Practices - The Norwegian Contribution to International Comparative Classroom Studies .
Johnsen, Berit Helene. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
8
|
Neste
|
Siste »