Cristin-resultat-ID: 1843027
Sist endret: 28. oktober 2020, 15:44
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

Comparing Classroom Activities - International Comparison of Qualitative Pedagogical Studies

Bidragsytere:
  • Berit Helene Johnsen

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 76 - 106
ISBN:
  • 978-82-02-47062-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Comparing Classroom Activities - International Comparison of Qualitative Pedagogical Studies

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Berit Helene Johnsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

International Classroom Studies of Inclusive Practices - Comparing Teaching-Learning Processes.

Johnsen, Berit Helene. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UIOVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1