Cristin-resultat-ID: 1843295
Sist endret: 29. oktober 2020, 14:26
Resultat
Faglig kapittel
2020

Lærerens betydning og rolle i dialogisk pædagogik - casestudie fra en åræstationsorienteret skolevirkelighed

Bidragsytere:
  • Olga Dysthe

Bok

Dialogisk pædagogik, kreativitet og læring
ISBN:
  • 9788772044323

Utgiver

Forlaget Klim

Om resultatet

Faglig kapittel
Publiseringsår: 2020
Sider: 143 - 177
ISBN:
  • 9788772044323

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Lærerens betydning og rolle i dialogisk pædagogik - casestudie fra en åræstationsorienteret skolevirkelighed

Bidragsytere

Olga Dysthe

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Dialogisk pædagogik, kreativitet og læring.

Dysthe, Olga; Ness, Ingunn Johanne; Kirkegaard, Preben Olund. 2020, UIBFagbok
1 - 1 av 1