Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1843295
Sist endret:
29. oktober 2020, 14:26
Resultat
Faglig kapittel
2020
Lærerens betydning og rolle i dialogisk pædagogik - casestudie fra en åræstationsorienteret skolevirkelighed
Olga Dysthe
Bok
Bok
Dialogisk pædagogik, kreativitet og læring
ISBN:
9788772044323
Utgiver
Forlaget Klim
Om resultatet
Om resultatet
Faglig kapittel
Publiseringsår: 2020
Sider: 143 - 177
ISBN:
9788772044323
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788772044323
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Dansk
Tittel
Lærerens betydning og rolle i dialogisk pædagogik - casestudie fra en åræstationsorienteret skolevirkelighed
Bidragsytere
Bidragsytere
Olga Dysthe
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Dialogisk pædagogik, kreativitet og læring.
Dysthe, Olga; Ness, Ingunn Johanne; Kirkegaard, Preben Olund. 2020, UIB
Fagbok
1
-
1
av
1