Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1844466
Sist endret:
19. februar 2021, 14:42
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020
Affinity for Technology and Teenagers' Learning Intentions
Fufen Jin
og
Monica Divitini
Bok
Bok
ICER '20: Proceedings of the 2020 ACM Conference on International Computing Education Research
ISBN:
978-1-4503-7092-9
Utgiver
Association for Computing Machinery (ACM)
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 48 - 55
ISBN:
978-1-4503-7092-9
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-1-4503-7092-9
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Affinity for Technology and Teenagers' Learning Intentions
Bidragsytere
Bidragsytere
Fufen Jin
Forfatter
ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Monica Divitini
Forfatter
ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Excited, SFU
Birgit Rognebakke Krogstie + 25 deltakere
Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
347 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
ICER '20: Proceedings of the 2020 ACM Conference on International Computing Education Research.
Robins, Anthony; Moskal, Adon; Ko, Amy J.; McCauley, Renee. 2020, Association for Computing Machinery (ACM).
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1