Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1852164
Sist endret:
26. januar 2021, 09:18
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020
Using problem posing to bring real-life into the mathematics classroom: can it be too real?
Trude Fosse
og
Tamsin Jillian Meaney
Tidsskrift
Tidsskrift
For the Learning of Mathematics
ISSN 0228-0671
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Trykket: 2020
Volum: 40
Hefte: 3
Sider: 40 - 45
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Using problem posing to bring real-life into the mathematics classroom: can it be too real?
Bidragsytere
Bidragsytere
Trude Fosse
Forfatter
ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
Tamsin Jillian Meaney
Forfatter
ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Produksjon av regnefortellinger for å fremme matematisk forståelse.
Trude Fosse + 1 deltaker
Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
4 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1