Cristin-resultat-ID: 1852164
Sist endret: 26. januar 2021, 09:18
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020

Using problem posing to bring real-life into the mathematics classroom: can it be too real?

Bidragsytere:
  • Trude Fosse og
  • Tamsin Jillian Meaney

Tidsskrift

For the Learning of Mathematics
ISSN 0228-0671
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Trykket: 2020
Volum: 40
Hefte: 3
Sider: 40 - 45

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Using problem posing to bring real-life into the mathematics classroom: can it be too real?

Bidragsytere

Trude Fosse

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
Aktiv cristin-person

Tamsin Jillian Meaney

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 2 av 2