Cristin-resultat-ID: 1855420
Sist endret: 10. mars 2021, 15:37
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
2020

Bibliometric review: Classroom management in ADHD-Is there a communication gap concerning knowledge between the scientific fields psychiatry/psychology and education?

Bidragsytere:
  • Martina Dort
  • Anna Enrica Strelow
  • Blandine French
  • Madeleine Groom
  • Marjolein Luman
  • Lisa B. Thorell
  • mfl.

Tidsskrift

Sustainability
ISSN 2071-1050
e-ISSN 2071-1050
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
Publiseringsår: 2020
Volum: 12
Hefte: 17
Sider: 1 - 15
Artikkelnummer: 6826
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85090576729

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Bibliometric review: Classroom management in ADHD-Is there a communication gap concerning knowledge between the scientific fields psychiatry/psychology and education?

Bidragsytere

Martina Dort

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Philipps-Universität Marburg

Anna Enrica Strelow

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Philipps-Universität Marburg

Blandine French

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Nottingham

Madeleine Groom

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Nottingham

Marjolein Luman

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Vrije Universiteit Amsterdam
1 - 5 av 8 | Neste | Siste »