Cristin-resultat-ID: 1862610
Sist endret: 21. januar 2021 15:12
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

Leadership in Upper Secondary School: Exploring New Roles When Teachers Are Leaders

Bidragsytere:
  • Kristin Helstad og
  • Hedvig Neerland Abrahamsen

Bok

Re-centering the critical potential of Nordic school leadership research: Fundamental but often forgotten perspectives
ISBN:
  • 978-3-030-55027-1

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Serie

Educational Governance Research
ISSN 2365-9548

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Volum: 14
Hefte: .
Sider: 173 - 189
ISBN:
  • 978-3-030-55027-1

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Leadership in Upper Secondary School: Exploring New Roles When Teachers Are Leaders

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Kristin Helstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og samfunnsfag – Hamar ved Høgskolen i Innlandet

Hedvig Neerland Abrahamsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Re-centering the critical potential of Nordic school leadership research: Fundamental but often forgotten perspectives.

Moos, Lejf; Nihlfors, Elisabeth; Paulsen, Jan Merok. 2020, Springer. Uu, AU, OSLOMETVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1