Cristin-resultat-ID: 1871472
Sist endret: 9. februar 2022, 08:48
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Overcoming Challenges to the Adoption of Learning Analytics at the Practitioner Level: A Critical Analysis of 18 Learning Analytics Frameworks

Bidragsytere:
  • Rogers Kaliisa
  • Anders Kluge og
  • Anders Mørch

Tidsskrift

Scandinavian Journal of Educational Research
ISSN 0031-3831
e-ISSN 1470-1170
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85099102783

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Overcoming Challenges to the Adoption of Learning Analytics at the Practitioner Level: A Critical Analysis of 18 Learning Analytics Frameworks

Bidragsytere

Rogers Kaliisa

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Anders Kluge

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Anders Mørch

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3