Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1871472
Sist endret:
9. februar 2022, 08:48
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021
Overcoming Challenges to the Adoption of Learning Analytics at the Practitioner Level: A Critical Analysis of 18 Learning Analytics Frameworks
Rogers Kaliisa
Anders Kluge
og
Anders Mørch
Tidsskrift
Tidsskrift
Scandinavian Journal of Educational Research
ISSN 0031-3831
e-ISSN 1470-1170
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/00313831.2020.1869082
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/83292
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85099102783
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Overcoming Challenges to the Adoption of Learning Analytics at the Practitioner Level: A Critical Analysis of 18 Learning Analytics Frameworks
Bidragsytere
Bidragsytere
Rogers Kaliisa
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Anders Kluge
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Anders Mørch
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
3
av
3