Cristin-resultat-ID: 1875535
Sist endret: 2. mars 2021, 16:18
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

A Blended Approach to Interpreter Education: Online and Onsite Learning Activities in Concert

Bidragsytere:
  • Tatjana Felberg Radanovic og
  • Hanne Skaaden

Bok

Teacher Education for Community Interpreting and Intercultural Mediation: Selected Chapters
ISBN:
  • 978-961-06-0402-0

Utgiver

Znanstvena založba Filozofske fakultete
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 112 - 135
ISBN:
  • 978-961-06-0402-0

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig humanistisk forskning
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

A Blended Approach to Interpreter Education: Online and Onsite Learning Activities in Concert

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Tatjana Radanovic Felberg

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Tatjana Felberg Radanovic
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for internasjonale studier og tolkeutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Aktiv cristin-person

Hanne Skaaden

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for internasjonale studier og tolkeutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Teacher Education for Community Interpreting and Intercultural Mediation: Selected Chapters.

Pokorn, Nike K.; Viezzi, Maurizio; Felberg Radanovic, Tatjana. 2020, Znanstvena založba Filozofske fakultete. OSLOMET, UdSdT, UvLVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1