Cristin-resultat-ID: 1876004
Sist endret: 9. februar 2021, 13:47
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021

Hvordan forstå kroppsøving – når faget oppfattes så ulikt?

Bidragsytere:
  • Erlend Ellefsen Vinje
  • Vegard Fånes Aaring og
  • Joar Skrede

Bok

Didaktiske utfordringer i kroppsøving
ISBN:
  • 9788202675288

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 15 - 37
ISBN:
  • 9788202675288

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Hvordan forstå kroppsøving – når faget oppfattes så ulikt?

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Erlend Ellefsen Vinje

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for friluftsliv, idrett og kroppsøving ved Universitetet i Sørøst-Norge

Vegard Fånes Aaring

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Joar Skrede

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for kulturarv og samfunn ved Norsk institutt for kulturminneforskning
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Didaktiske utfordringer i kroppsøving.

Vinje, Erlend Ellefsen. 2021, Cappelen Damm Akademisk. USN, OSLOMETVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1